poniedziałek, 30 listopada 2015

Czapencja i łabędź

      Dzisiaj będzie o dwóch rzeczach. Po pierwsze jakiś czas temu dostałam łabędzia z modułów. Sama nigdy takich rzeczy nie robiłam, więc jestem zachwycona. Podobają mi się zwłaszcza jego delikatnie wyprofilowane skrzydła. Nie wiedziałam, że tak można. Do tej pory łabędzie z papieru kojarzyły mi się tylko z taką okrąglejszą formą. Jednym słowem och i ach! :)

babedz z modulow

labedz origami

      Po drugie pierwszy raz w życiu zrobiłam czapkę na szydełku. Poszło lepiej niż myślałam. Obawiałam się, że nie obędzie się bez rzucania motkiem po domu, tupania i ogólnego wariowania. Nic takiego nie miało miejsca i po trzech wieczorach spędzonych nad robótką, czapka była gotowa. To jest rzekomo czapka męska (mam nadzieję, że tak jest w istocie, bo zrobiona została dla osobnika płci męskiej). Mam dużą głowę :P, więc sprawdzałam ją na sobie.
      Fajnie mi się robiło, włóczka jest gruba, 100% anilana. Już mam w planach całą stertę czapencji :D.
 
szydełkowa czapka męskaszydelkowa czapka

szydełkowa czapka

czapka meska na szydelku

      Ach i rzecz jasna dodaję filmik, z którego ją robiłam, coby nie przywłaszczać sobie zasług wzorowych. W ogóle to po raz pierwszy robiłam coś, gapiąc się na to, jak ktoś inny szydełkuje i muszę przyznać, że było to interesujące :).


28 komentarzy:

  1. Łabędź wygląda bardzo majestatycznie. Piękne ma skrzydła.
    Czapka świetna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu swoim i twórcy łabędzia. Muszę przekazać, że się podoba :).

      Usuń
  2. Takiego łabędzie też nigdy nie robiłam, chociaż na kilku długich wykładach składałam poszczególne moduły dla koleżanki i nie powiem, jest to wciągające :)
    Czapka super, jak na pierwszy raz, jest świetna! :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nie znałam takiego sposobu na spędzanie czasu na wykładach :D.

      Usuń
  3. Łabędź ma przepiękny kształt. Czapeczka jest świetna gratuluje dla mnie szydełko wciąż pozostaje czarną magią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy się weźmie w dłoń różdżkę czyli szydełko, szybko czarna magia zmienia się w białą :D.

      Usuń
  4. Łabędź rewelacyjny. Mam taką książkę w której jest pokazane jak go zrobić, niestety tego nie ogarniam. Dla mnie to za wiele ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tego nie ogarniam, chociaż mam ochotę spróbować :P.

      Usuń
  5. Łabędź super!!! Jednak czapa bardziej mnie zachwyca bo to moje klimaty :) podoba mi się bardzo a z filmiku możne sama skorzystam ;) pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się w takim razie, jeśli filmik Ci się przyda :).

      Usuń
  6. Łabędź robi ogromne wrażenie! a czapeczka bardzo twarzowa;) ma świetny kolor, widać, że się napracowałaś i było warto bo jest super!;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Łabędź przepiękny :)
    Czapa też niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja wiem, że już po czasie, i pewnie "po ptokach", ale może nie oddawaj tej czapki ? Ładna, fajnie w niej wyglądasz i kto Ci zabroni mieć dwie :) ?

    OdpowiedzUsuń
  9. No faktycznie już za późno, bo czapka już jest w rękach, a właściwie na głowie właściciela , ale zawsze mogę zrobić kolejną :P.

    OdpowiedzUsuń
  10. Czapka Ci wyszła świetnie, a jak na pierwszą to już w ogóle super gratulacje! Och taki łabądek to dla mnie wyższa szkoła jazdy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! :) Mi łabądka też pozostaje tylko podziwiać :P.

      Usuń
  11. Aż trudno uwierzyć, że to pierwsza czapa Twojej produkcji :) Bardzo Ci do twarzy w niej, musisz dla siebie zrobić taką samą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Zrobiłam nawet ostatnio, tylko w innym kolorze :).

      Usuń
  12. Łabędź jest przepiękny , taki dostojny :) Jest zrobiony technika origami i z doświadczenia wiem co to znaczy .... składanie , składanie i tak dalej ...
    Czapka bardzo fajna , ćwicz dalej bo świetne wychodzą Ci te czapki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To znaczy ja go nie robiłam tylko dostałam i też podziwiam to misterne wykonanie :). I dziękuję za komplement czapkowy :)

      Usuń
  13. Jestem zdania, ze czapka jest fajna gdyż sama kolorystyka jest dość mocno stonowana i na pewno pasuje do wielu stylizacji. Ja także kocham nosić kapelusze i często je zamawiam od https://hatfactory.pl/ gdyż wiem jak dobrej jakości one potrafią być.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny wpis. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  15. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Pam pam pam!
Dziękuję prześlicznie wszystkim przybyszom, którzy zostawili komentarz na Szydełkowej Planecie. Niech włóczka was prowadzi, niczym nić Ariadny ;)