poniedziałek, 30 listopada 2015

Czapencja i łabędź

      Dzisiaj będzie o dwóch rzeczach. Po pierwsze jakiś czas temu dostałam łabędzia z modułów. Sama nigdy takich rzeczy nie robiłam, więc jestem zachwycona. Podobają mi się zwłaszcza jego delikatnie wyprofilowane skrzydła. Nie wiedziałam, że tak można. Do tej pory łabędzie z papieru kojarzyły mi się tylko z taką okrąglejszą formą. Jednym słowem och i ach! :)

babedz z modulow

labedz origami

      Po drugie pierwszy raz w życiu zrobiłam czapkę na szydełku. Poszło lepiej niż myślałam. Obawiałam się, że nie obędzie się bez rzucania motkiem po domu, tupania i ogólnego wariowania. Nic takiego nie miało miejsca i po trzech wieczorach spędzonych nad robótką, czapka była gotowa. To jest rzekomo czapka męska (mam nadzieję, że tak jest w istocie, bo zrobiona została dla osobnika płci męskiej). Mam dużą głowę :P, więc sprawdzałam ją na sobie.
      Fajnie mi się robiło, włóczka jest gruba, 100% anilana. Już mam w planach całą stertę czapencji :D.
 
szydełkowa czapka męskaszydelkowa czapka

szydełkowa czapka

czapka meska na szydelku

      Ach i rzecz jasna dodaję filmik, z którego ją robiłam, coby nie przywłaszczać sobie zasług wzorowych. W ogóle to po raz pierwszy robiłam coś, gapiąc się na to, jak ktoś inny szydełkuje i muszę przyznać, że było to interesujące :).


24 komentarze:

  1. Łabędź wygląda bardzo majestatycznie. Piękne ma skrzydła.
    Czapka świetna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu swoim i twórcy łabędzia. Muszę przekazać, że się podoba :).

      Usuń
  2. Takiego łabędzie też nigdy nie robiłam, chociaż na kilku długich wykładach składałam poszczególne moduły dla koleżanki i nie powiem, jest to wciągające :)
    Czapka super, jak na pierwszy raz, jest świetna! :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nie znałam takiego sposobu na spędzanie czasu na wykładach :D.

      Usuń
  3. Łabędź ma przepiękny kształt. Czapeczka jest świetna gratuluje dla mnie szydełko wciąż pozostaje czarną magią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy się weźmie w dłoń różdżkę czyli szydełko, szybko czarna magia zmienia się w białą :D.

      Usuń
  4. Łabędź rewelacyjny. Mam taką książkę w której jest pokazane jak go zrobić, niestety tego nie ogarniam. Dla mnie to za wiele ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tego nie ogarniam, chociaż mam ochotę spróbować :P.

      Usuń
  5. Łabędź super!!! Jednak czapa bardziej mnie zachwyca bo to moje klimaty :) podoba mi się bardzo a z filmiku możne sama skorzystam ;) pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się w takim razie, jeśli filmik Ci się przyda :).

      Usuń
  6. Łabędź robi ogromne wrażenie! a czapeczka bardzo twarzowa;) ma świetny kolor, widać, że się napracowałaś i było warto bo jest super!;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, starałam się jak mogłam :).

      Usuń
  7. Łabędź przepiękny :)
    Czapa też niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja wiem, że już po czasie, i pewnie "po ptokach", ale może nie oddawaj tej czapki ? Ładna, fajnie w niej wyglądasz i kto Ci zabroni mieć dwie :) ?

    OdpowiedzUsuń
  9. No faktycznie już za późno, bo czapka już jest w rękach, a właściwie na głowie właściciela , ale zawsze mogę zrobić kolejną :P.

    OdpowiedzUsuń
  10. Czapka Ci wyszła świetnie, a jak na pierwszą to już w ogóle super gratulacje! Och taki łabądek to dla mnie wyższa szkoła jazdy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! :) Mi łabądka też pozostaje tylko podziwiać :P.

      Usuń
  11. Aż trudno uwierzyć, że to pierwsza czapa Twojej produkcji :) Bardzo Ci do twarzy w niej, musisz dla siebie zrobić taką samą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Zrobiłam nawet ostatnio, tylko w innym kolorze :).

      Usuń
  12. Łabędź jest przepiękny , taki dostojny :) Jest zrobiony technika origami i z doświadczenia wiem co to znaczy .... składanie , składanie i tak dalej ...
    Czapka bardzo fajna , ćwicz dalej bo świetne wychodzą Ci te czapki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To znaczy ja go nie robiłam tylko dostałam i też podziwiam to misterne wykonanie :). I dziękuję za komplement czapkowy :)

      Usuń

Pam pam pam!
Dziękuję prześlicznie wszystkim przybyszom, którzy zostawili komentarz na Szydełkowej Planecie. Niech włóczka was prowadzi, niczym nić Ariadny ;)