niedziela, 2 sierpnia 2015

Szydełkowy penis :)

      Jeśli ktoś dziwnym trafem nie lubi oglądać męskich członków to dalszą część posta najlepiej przejrzeć z zamkniętym jednym okiem. 
    Już wcześniej myślałam sobie, że fajnie byłoby zrobić na szydełku penisa z oczami i uśmiechem. Początkowo nie było ku temu okazji (a jakoś dziwnie robić coś takiego dla samej siebie). W końcu takowa nadarzyła się! Wieczór panieński bez penisa byłby jakiś niepełny, więc specjalnie dla Marty powstał taki oto uśmiechnięty penisek. Został już nawet wymiętoszony :).
       Jeśli kogoś interesują wymiary, to podaję :D. Długość 11 cm, obwód 7 cm, a w najgrubszym miejscu 9 cm.

szydelkowy penis

penis na szydelku

amigurumi penis

 

29 komentarzy:

  1. Haha, jest świetny, a na wieczór panieński wręcz idealny :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Tyśka, Ty to masz pomysły :))))
    dooobre :D
    hahaha
    anulec;)
    anulec:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, tak właściwie to niestety penisów ja nie wymyśliłam :D. Tylko się wzorowałam :D.

      Usuń
  3. Ekstra-super! Też bym se takiego pomietosiła.
    Fantastyczne połaczenie tematu i materiału:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Miętoszenie w tym wszystkim jest najfajniejsze :P.

      Usuń
  4. O rany, ja też od razu pomyślałam o wieczorze panieńskim :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To całe szczęście, że takie skojarzenie się nasuwa :P.

      Usuń
  5. Haha genialny:PP Szydełkowego penisa to jeszcze nie widziałam;P A na wieczór panieński to jak znalazł:PP

    OdpowiedzUsuń
  6. "Został już wymiętoszony" hmm... :P

    Po mince widać, że szczęśliwy z niego jegomość :>

    Wolfiś

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj tego bym się nie spodziewała ;) Świetny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jakże by wyglądał wieczór panieński bez tego atrybutu ?
      Twój penis sprawia wyjątkowo sympatyczne wrażenie - nic dziwnego, że był miętoszony.
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Mój penis - śmiesznie to brzmi :D. Dziękuję!

      Usuń
  8. Haha, bardzo sympatyczny:)))

    Buziaki!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. No nic mu nie brakuje, są dwa jajka i uśmiech na hm :) na czym? - Jest Ekstra !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uśmiech na buzi rzecz jasna :D. Kto powiedział, że penis nie może mieć buzi :P.

      Usuń
  10. O żesz! Ale zajefajny pomysł! :D

    OdpowiedzUsuń

Pam pam pam!
Dziękuję prześlicznie wszystkim przybyszom, którzy zostawili komentarz na Szydełkowej Planecie. Niech włóczka was prowadzi, niczym nić Ariadny ;)