piątek, 9 stycznia 2015

Pani Zima do przedszkola.

      Już dawno nie umieszczałam niczego na blogu, a szydełkowe rzeczy dopiero się robią. Mam sporo nowych pomysłów. Nie wiem ile z nich uda mi się wcielić w życie, ale mam nadzieję, że przynajmniej niektóre wykonam. 
   Tymczasem pokażę Panią Zimę, którą zrobiłam przedwczoraj. Świąteczne dekoracje robią się już nieaktualne, więc tym razem zamiast Mikołaja w przedszkolu zawisła taka zimowa pani. Zdjęcie robione wieczorem na dywanie, więc nawet choinka trochę załapała się do zdjęcia :).


      Na dzisiaj to tyle. Wracam do szydełkowania :).

4 komentarze:

  1. Piękna, przedszkolakom z pewnością się spodoba;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przedszkolakom na pewno się spodoba :)
    Tylko czy im dużo śniegu do zabawy przyniesie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie cały zabrała chyba do jakiejś swojej zimowej krainy :P.

      Usuń

Pam pam pam!
Dziękuję prześlicznie wszystkim przybyszom, którzy zostawili komentarz na Szydełkowej Planecie. Niech włóczka was prowadzi, niczym nić Ariadny ;)