poniedziałek, 29 września 2014

Smerfna kosmetyczka

      Kosmetyczka jest smerfna, bo Marcinowi dobór takich samych kolorów w obłoczkowej zakładce, skojarzył się smerfnie. Zerżnęłam więc ociupinkę bezczelnie pomysł na nazwę ;). Smerfetką, która będzie jej używała, zostanie moja mama. 
      Z jednej strony ta kosmetyczka podoba mi się bardziej niż poprzednia, bo niebieskie supełki wychodziły mi już lepiej. Z kolei z białą włóczką miałam trochę kłopot, więc ta zamykająca klapka wyszła nie do końca tak jak chciałam. Nad tym się jeszcze popracuje i mam nadzieję, że niedługo będę zadowolona z efektu w całości :). Mama jednak nie narzeka, bo w końcu córka się starała ;p.
      Tutaj jest strona z doczepionym białym kwiatuszkiem.

szydełkowa kosmetyczka

 A tutaj widać zamknięcie o pętelkę, guzikiem obszytym włóczką.

7 komentarzy:

  1. Smerfastyczna kosmetyczka, smerfuj tak dalej ;p. Marshal

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna - te słupki :) I kwiatek - bardzo, bardzo ładna kosmetyczka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz, bardzo się cieszę, że się podoba :).

      Usuń
  3. Jako laik włóczkowy stwierdzam :-) że kosmetyczka jest idealna dla każdej smerfetki ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i bardzo się cieszę z takiego stwierdzenia :).

      Usuń

Pam pam pam!
Dziękuję prześlicznie wszystkim przybyszom, którzy zostawili komentarz na Szydełkowej Planecie. Niech włóczka was prowadzi, niczym nić Ariadny ;)