poniedziałek, 17 grudnia 2018

Bombka z zimą w tle

Spadł śnieg. Jest pięknie, biało, zimowo. W końcu klimat Świąt jak kiedyś. Niech  tylko tak utrzyma się przynajmniej do 27 i będzie dobrze :).
W takich warunkach tworzenie świątecznych ozdób to zupełnie insza inszość :). Oto kolejna bombka. Włóczka, szydełko takie same jak w tej-> klik. Wzór zaczerpnęłam z czasopisma o szydełkowaniu. Nie wiem dlaczego, ale aż cztery razy prułam te same rzędy. Ani to duże, ani bardzo skomplikowane, a ciągle coś przeskakiwałam i miałam już wrażenie, że jak tak dalej pójdzie, nie wyrobię się nie tylko do tego, ale i do przyszłego Bożego Narodzenia.
Jak widać jakoś się udało i z tej, tak samo jak z poprzedniej bombki jestem strasznie zadowolona.



4 komentarze:

  1. Przepiękna bombka. bardzo ładne nici wybrałaś.
    I śliczne okoliczności przyrody - u nas śniegu nie ma.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). Co do śniegu to był, ale teraz z nim różnie ;). Pozdrawiam również!

      Usuń
  2. Bombka piękna;)ależ zazdroszczę Ci tego białego puchu, u nas niestety póki co nic nie spadło więc na białe święta się nie zapowiada...;(
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:). U nas stopniał dzisiaj, czyli dzień przed Wigilią. Może do jutra się zreflektuje :D. Pozdrawiam!

      Usuń

Pam pam pam!
Dziękuję prześlicznie wszystkim przybyszom, którzy zostawili komentarz na Szydełkowej Planecie. Niech włóczka was prowadzi, niczym nić Ariadny ;)