sobota, 30 sierpnia 2014

Kwiatuszkowa podkładka pod kubek

      Na razie jest jedna, ale będzie kilka. Miałam robić ze wzoru. Szukałam i szukałam czegoś odpowiedniego, ale kiedy przyszło co do czego i tak musiałam zmienić. Tak więc znowu jest po mojemu. Kolory trochę przekłamane, bo zdjęcia niezbyt dobrej jakości. Robiona ze słupków, prosto i szybko. Takie rzeczy to ja mogę robić, bezstresowo. Nie wkurzam się, nie warczę pod nosem sama do siebie, że mi się pomyliło :P. Poza tym podkładki są dobre do nauki szydełkowania, a ja ciągle jestem jeszcze początkującą. Ostrzegam wobec tego, że może się ich tu pojawiać sporo.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pam pam pam!
Dziękuję prześlicznie wszystkim przybyszom, którzy zostawili komentarz na Szydełkowej Planecie. Niech włóczka was prowadzi, niczym nić Ariadny ;)