wtorek, 13 czerwca 2017

Nowy adres bloga skaczacpochmurach.blogspot.com

Hej ho! Zastanawiałam się od jakiegoś czasu czy jest sens prowadzić Szydełkową Planetę w takiej formie w jakiej jest teraz, skoro mniej mam czasu na szydełkowanie. Jeśli coś robię, to są to głównie rzeczy wymagające więcej czasu. Sprawiają mi wciąż tyle samo przyjemności, ale dzielę je z innymi obowiązkami i zainteresowaniami. Przez to, że stworzyłam blog typowo szydełkowy, sama siebie trochę ograniczyłam, a bardzo szkoda mi tutaj tak mało teraz pisać. Z czasem coraz więcej tu rzeczy innych niż szydełko i... podoba mi się to :). Chciałabym coś wstawiać, ale tematyka koliduje mi jakoś. Postanowiłam stworzyć innego bloga i tam kontynuować moją przygodę z szydełkiem, ale nie chcę żeby był to jedyny temat. Tzn. nie mam zamiaru usuwać Szydełkowej Planety, bo to jest takie moje małe kompendium tego co zrobiłam do tej pory. Jednak wszystkie rzeczy, które od teraz stworzę, będą na nowym blogu. Takim, na którym byłoby wszystko co kocham, nie tylko rzeczy ręcznie robione, ale rośliny, zwierzęta, książki etc. Jego adres to skaczacpochmurach.blogspot.com. Szydełkową Planetę pisałam głównie dla własnej satysfakcji i tak też mam zamiar robić z kolejnym blogiem, ale miło byłoby, gdyby ktoś zechciał przejść tam razem ze mną :).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pam pam pam!
Dziękuję prześlicznie wszystkim przybyszom, którzy zostawili komentarz na Szydełkowej Planecie. Niech włóczka was prowadzi, niczym nić Ariadny ;)